Een paar woorden over hoe het had kunnen zijn

Annelin wat wil je drinken?

Mijn hart stopt , mijn adem stokt.. Nog nooit eerder heb ik een meisje gezien met dezelfde naam als ons prinsesje.. Nog nooit heb ik een moeder haar dochter Annelin horen roepen.

Ik zie een klein mooi meisje met een vrolijk gestippeld roze jurkje , ze hoort haar moeder wel, maar geeft geen antwoord.
Annelihin, wat wil je drinken vraagt mama! Geef nou even antwoord.
Verstijfd blijf ik kijken naar het meisje. De ouders praten tegen mij. Hun lippen bewegen maar ik hoor het helemaal niet.
Het gaat langs me heen.

Daar komt ze aan gehuppeld. Appelsap mama ik wil appelsap. Oh nee icetea! Met een rietje.

Wat een mooi meisje. En lief. En of dat nou echt zo is weet ik achteraf helemaal niet.In mijn ogen was ze perfect , misschien omdat ik even kon voorstellen hoe het geweest zou kunnen zijn. Zo had het moeten zijn bij ons. Ik had ook mijn dochter moeten roepen wat ze wil drinken.

 

Gepubliceerd door

linnie03

Ik ben Linda Moeder van 3 prachtige kinderen.

Geef een reactie

