2015

Onlangs kon je op Facebook je jaar in vogelvlucht weer laten geven, delen met je vrienden.
Ik heb uiteraard gekeken welke foto’s Facebook voor mij had bedacht als hoogtepunten.
Ik voelde weinig hiervoor en heb het dan ook niet veranderd of gedeeld.
Als ik mijn jaar in vogelvlucht moet weergeven dan is het redelijk begonnen , het middenstuk was allesbehalve leuk en het eindigde eigenlijk zoals het begonnen is.

Waar we in januari volop genoten van de aanwezigheid van een nieuw gezinslid Vince, was er ook de onzekerheid van het voortbestaan van mijn baan. (V&D/ s.Oliver)

In April, bleken we zwanger van ons 4e kindje. Iets waar we totaal door werden verrast. Maar wel ontzettend blij mee waren.

 
Eind Mei kwam onze schrik , onze angst.
Iets waarvan we wisten dat de kans er in zat maar toch naar de achtergrond hadden verdrongen. Rowan kreeg zijn eerste en gelijk meest heftige epileptische aanval. Daar begon een rollercoaster voor ons van ziekenhuisbezoeken, onzekerheid, angst en observaties.
Maandelijks soms wekelijks op en neer naar Groningen.
Dit duurde tot eind oktober.
Om in 2016 weer gelijk in de eerste week voort te zetten.

Waarna begin november de benjamin van ons gezin werd geboren.
Lieve kleine Mees.

En dan is het nu weer 31 december. Wederom hebben mijn collega’s en ik geen idee of we volgend jaar nog een baan hebben.
Gaan we het nieuwe jaar in wederom met een klein mannetje erbij.

Ik hoop dat 2016 op alle vlakken een beetje rustiger word voor ons.
Zwanger zal ik in ieder geval niet meer worden.
De ziekenhuisbezoeken zullen hopelijk in frequentie afnemen.
Maar wat betreft mijn baan… tja..

 

Gepubliceerd door

linnie03

Ik ben Linda Moeder van 3 prachtige kinderen.

2 thoughts on “2015”

  1. Ik wens jou, je man en je kinderen een prachtig, liefdevol en gezond 2016 toe. Hopelijk komt er snel duidelijkheid over je baan, wordt het leven rondom Rowan rustiger en kun je meer genieten van je vier mannen. Alle goeds! x

    Like

Geef een reactie

